Jaká Youtube videa nejvíce táhnou?

Udělali jsme si pár hodin čas a dali si práci zjistit, jaká Youtube videa nejvíce táhnou české uživatele. Překvapení se nekonalo. Na Youtube táhnou nejvíce hudební videa, následované zábavnými (kategorie zábava v aplikaci Youtube). Co je však zajímavé je šíření a viralita těchto Youtube videí. Možná si myslíte, že stačí natočit jedno super kvalitní video a tím všechna snaha o viralitu končí, ale to jste na omylu a hodně velkém. Kvalita videa je pochopitelně rozhodující, to je jasný. Ale před natočením samotného Youtube videa rozhodně doporučujeme zaměřit se, co by se mohlo vaší cílové skupině líbit. Každý nápad si rozkreslete scénu po scéně podobně, jako to dělají scénáristi u filmů. Představte si dané video ve skutečnosti a jak by asi vypadalo na Youtube (nebuďte trapně retro). Když už máte nápad, opět si dejte pozor ať to neskončí jen dobrým nápadem a neztroskotáte na samotné realizaci, kdy video ztratí ducha i pointu, v nejhorším případě je totálně trapné.

Poté, co máte video natočené přichází další část a to jeho propagace. Propagace Youtube videa je jednoduchá i těžká, záleží na pohledu. Pokud víte, jak fungují sociální média, máte půl úspěchu vyhráno, pokud ne, učte se. Youtube video už tedy máme na webu a čekáme až bude mít milion zhlédnutí a víte co? Nebude mí tolik, tedy rozhodně ne hned a je jen velmi malá šance, že video nabere větší počet zhlédnutí bez řádné propagace.

Kde Youtube video propagovat?

Zkuste všechno možné. Můžete využít tzv. automatické sledovače, které nám naženou třeba 100 000 zhlédnutí ap., další možností je najít relevantní webové stránky, Facebook stránky a další a požádat je o sdílení daného videa. Pokud má vaše Youtube video masovější cílovou skupinu, zapomeňte na relevanci a zkrátka cpěte video všude, kam to půjde. Napiště článek na Dejecho.cz a odkazujete ze svých stránek na Facebooku atp. Výsledkem pak bude několik málo zhlédnutí, při kterých si však může vašeho videa všimnout někdo, kdo má třeba Facebook stránku s 300 000 fanoušky a může vám nabrat velké zrychlení náběru množství zhlédnutí.

Dva tipy na zajímavá videa na Youtube pro inspiraci

I virální marketing se lze učit a jak jinak, než právě příklady? Proto jsme si řekli, že vám dáme tip na dvě zajímavá videa na Youtube. Tyto videa nám byla doporučena prostřednictvím aplikace Youtube v iPadu. Aplikace doporučuje dle vlastního algoritmu, jaká videa zobrazit a jaká ne. Funguje to naprosto jednoduše a to pomocí relevance místa, počtu zhlédnutí a počtu tzv. „lajků“, které aplikace Youtube u jednotlivých videí, také sleduje. Pokud se vám budou videa líbit, opravdu oceníme, když budete tento článek dál sdílet.

Dva konkrétní příklady Youtube videí

Kredity budou stačit

Video, které před několika týdny nahrál na Youtube jeden z uživatelů, není rozhodně špatné. První 2 týdny nic a pak velký nárůst počtu zhlédnutí svědčí jednoznačně o viralitě tohoto videa, kdy se dostalo na několik Facebook stránek a následně dosáhlo obřího skoku z několika tisíc zhlédnutí na téměř 100 tisíc zhlédnutí v současnosti. Na videu mluví 2 postavy z filmu Star Wars o kreditech, tudíž asi tématické ke zkouškovému období.

Nikdy neříkej „ne“ pandě – Youtube video s 27 miliony zhlédnutí

Legendární video na Youtube o mírumilovné pandě, která vás doslova terorizuje pokud odmítneme její pomazánkové máslo, vidělo už přes 27 milionů lidí, v podstatě už skoro 28 milonů zhlédnutí nabralo toto video během 3,5 let. Video je starou japonskou reklamou na pomazánkové máslo, něco jako Lučinu. Díky čemu se stalo video tak populární na Youtube? Ve videu lze nalézt hned několik prvků. Především zábavnost videa, tedy vtipnost, když panda vypadá mírumilovně, ale přesto totálně terorizuje psychickým nátlakem své okolí. Další prvek tohoto Youtube videa je překvapení, když v podstatě pokaždé, když se na pandu podíváte, nevíte co přijde a 3. věc je roztomilost pandy. Tomuhle zvířátku, prostě nelze odolat.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 70 Kč
Zobrazit formulář pro nákup