Jestliže se zamyslíme nad tím, co je cílem reklamních předmětů, pak přijdeme hned na několik zásadních vlastností, které jsou v oblasti propagace u těchto prvků naprosto nezbytné. Hlavním cílem ale je, aby vaše logo a další důležité informace vidělo co nejvíce lidí. Tudíž to chce takové reklamní předměty, které se nosí viditelně. Může to být například součást oblečení, pracovního vybavení nebo také nákupní taška. A na tu se podíváme trochu podrobněji.
- První otázkou bude, jaký typ tašky pro reklamní účely zvolit.
- Pokud se zaměříme na klasické nákupní tašky, pak máme dvě základní možnosti volby.
- Buď zvolit běžně používanou igelitku.
- Nebo dát přednost látkové tašce.
Igelitka vs. látková taška

- Látková taška má totiž oproti igelitce další výhody.
- Je mnohem skladnější.
- Je také odolnější.
- Působí vkusnějším dojmem.
- Dá se vyprat a používat zas a znovu.
- Plátěná (látková) taška šetří životní prostředí.
Navíc plátěná taška, jako reklamní předmět, skýtá další možnosti a bonusy. Vyrábí se v několika barevných variantách, a proto je možné kombinovat barvu tašky s barvou potisku. Prostě si s barvami vyhrát. Možná, že vás napadla otázka, k čemu vám bude reklamní taška, když své zboží prodáváte pouze prostřednictvím e-shopu? Řešení je jednoduché a přímo se nabízí.
- Ke každému většímu nákupu můžete přidat tašku jako dárek.
- Své zákazníky tím potěšíte a vy získáte levnou a účinnou reklamu.





Nejnovější komentáře