Jestliže se zamyslíme nad tím, co je cílem reklamních předmětů, pak přijdeme hned na několik zásadních vlastností, které jsou v oblasti propagace u těchto prvků naprosto nezbytné. Hlavním cílem ale je, aby vaše logo a další důležité informace vidělo co nejvíce lidí. Tudíž to chce takové reklamní předměty, které se nosí viditelně. Může to být například součást oblečení, pracovního vybavení nebo také nákupní taška. A na tu se podíváme trochu podrobněji.
- První otázkou bude, jaký typ tašky pro reklamní účely zvolit.
- Pokud se zaměříme na klasické nákupní tašky, pak máme dvě základní možnosti volby.
- Buď zvolit běžně používanou igelitku.
- Nebo dát přednost látkové tašce.
Igelitka vs. látková taška
Na první pohled by se možná mohlo zdát, že je to vlastně jedno, jakou vyberete, ale už při druhém zamyšlení zjistíte, že tomu tak není. Spousta lidí využívá igelitovou tašku k nošení nákupu pouze jednorázově a pak ji dá místo pytle na odpadky do koše. Jsou to tedy tak trochu zbytečné náklady. S látkovou taškou tohle nikdo většinou neudělá. Naopak. Vezme si ji na další nákup.
- Látková taška má totiž oproti igelitce další výhody.
- Je mnohem skladnější.
- Je také odolnější.
- Působí vkusnějším dojmem.
- Dá se vyprat a používat zas a znovu.
- Plátěná (látková) taška šetří životní prostředí.
Navíc plátěná taška, jako reklamní předmět, skýtá další možnosti a bonusy. Vyrábí se v několika barevných variantách, a proto je možné kombinovat barvu tašky s barvou potisku. Prostě si s barvami vyhrát. Možná, že vás napadla otázka, k čemu vám bude reklamní taška, když své zboží prodáváte pouze prostřednictvím e-shopu? Řešení je jednoduché a přímo se nabízí.
- Ke každému většímu nákupu můžete přidat tašku jako dárek.
- Své zákazníky tím potěšíte a vy získáte levnou a účinnou reklamu.
Nejnovější komentáře